marți, 22 martie 2011

Poveştiri din dubă - ep. 2

Se pare că microbuzul care face traseul Sfântu Gheorghe - Braşov este o sursă inepuizabilă de poveşti pe care nu mă pot abţine să nu vi le împărtăşesc. Aşadar, mă duceam astăzi spre Braşov...zi frumoasă, primăvară, soare, păsărele, toate cele...Mă aşez, îmi scot cartea ca să omor timpul dintre urbe când la un moment dat aud un sunet ca de bizon în spatele meu. Primul gând - what kind of sick safari is this? Stiţi genul ăla de respiraţie greoaie şi chinuită , de nas înfundat-...cand ma uit in spate, un domn de 2x2 m se chinuia să respire...Şi când zic că se chinuia I mean it...îmi fâlfâiau paginile cărţii, se plângea lumea din microbuz de curent, îmi venea să mă intorc să-i spun că îmi strică coafura, când expira omul aproape că mergea microbuzul în marşarier...
Cam atât pentru deocamdata...Stay tooned...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu