marți, 8 martie 2011

Poveştiri din dubă

Data: 8 martie, 2011. Ora 22 şi ceva
Locaţia:în microbuzul dinspre Braşov spre Sfântu

Sub deviza Mare ţi-e grădina, Doamne...iata-mă după o lunga absenţă din peisajul blogosferic revenind cu noi istorisiri cotidiene. Aşadar, după cum vă dădurăţi sama de mai sus povestea de astăzi se petrece în microbuz, deşi este impropiu să o numesc poveste ea fiind mai degraba o zugrăvire a anumitor personaje con-călătoare cu subsemnata.
Prima eroină, care şi-a câştigat dreptul la întâietate, este o domnişoară care...ofta....mult. La început m-am gandit că mna...o fi gagica obosită, o fi venind de la muncă, drumu-i lung şi-am obosit...d-astea...dar, după 20 de minute de oftat cu frecvenţă crescândă îmi venea să o întreb prieteneşte : "Duduie, ce basca mea? Te depresurizezi? Ţi-e rău sau ai servit prea mult aer la cină şi ţi-a picat prost?"
Buuun...s-o lăsăm pe domnişoara dezumflici şi să continuăm cu o apreciere valoroasă asupra sistemului de măsurare, a loveometrului unei anumite categorii..de domnişoare...uşurele. Îmi cer scuze anticipat dacă mă las pradă prejudecăţilor dar oameni suntem. Am asistat, involuntar, la o conversaţie între două domnişoare, despre care am aflat că lucrează la un club de noapte, un local de striptease şi că mergeau spre job. O fi snobism să cred că domnişoarele erau neapărat dansatoare la ţeavă, pardon bară, poate or fi responsabile cu curăţenia sau chelneriţe şi eu comit nedreptatea de a le judeca şi cataloga, dar după vorbă, după port tare tind să cred că erau prestatoare de servicii coregrafice. Şi am aflat despre dumnealor, cel puţin despre una din ele , (cea..creolă) că este mama unui prunc proaspăt creştinat, că speră să aibă clienţi ca să-i treacă mai repede timpul, şi alte banalităţi. La un moment dat o întreabă pe interlocutoare:
- Auzi? Dar tu nu-l iubeşti pe prietenul tău, nu?
- Ba da! De ce?
- Păi am vazut că nu ai poze cu el pe Facebook!

Doar mie mi se pare ciudat modul în care evaluează o dansatoare la bară gradul de iubire? Adică îl iubeşti pe prietenul tău dacă te dezbraci pe bani în faţa altor bărbaţi, dar nu ţi-e drag de el dacă nu ai poze cu el pe Facebook?
Call me old fashioned, but I think the world's gone crazy...
Atât deocamdată căci it's been a long day...Sper să revin curând cu o postare nouă...
Hugs and kisses!!!

3 comentarii:

  1. Bucură-te că nu circuli cu metroul bucureştean. Să auzi acolo discuţii. Spre exemplu: doi coloraţi citind în Adevărul de seară despre exploziile solare:
    -Auzi, bă? Ştii ce nu înţeleg eu? Dacă tot vine curentu' ăsta pe Pământ, de ce nu vineşi căldura?
    -Hă hă! Nu ştiu! Ce prost eşti!

    Toate cele bune!
    Ah, mai sunt şi 20 de minute din 8 martie, aşadar "La mulţi ani!"

    RăspundețiȘtergere
  2. in primu rand nu stiu care barbat se bucura de fidelitatea unei dansatoare la ţavă.In plus,viata unora chiar se desfasoara doar pe facebook, din cauza problemelor de socializare in viata reala.It sucks ! :))
    Doamna care scapa aer mi s-a parut tare =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ştii care bărbat se buicură de fidelitatea dansatoarei la ţavă? Cel care o aşteaptă acasă şi-i papă banuţii în timp ce ea-şi toceşte...ştrampii :) pe bară :))

    RăspundețiȘtergere