marți, 1 decembrie 2009

Pentru hoarda din tine

Probabil fiecare dintre noi avem in agenda telefonului mobil, sau printre contactele din mail persoane ce nu rateaza nici un prilej, nici o sarbatoare, fie ea cat de mica (ziua margarinei cu aromă)pentru a trimite mesaje tip, care mai de care mai penibiluțe, ca să nu zic jenante de-a dreptul. Cred ca moțul clasamentului este ocupat cu fală de către deja clasicul "cu ocazia zilei de" regasit si sub forma de "cu prilejul zilei de" SA MORI TU!!!! esti sigur/a ca imi trimiti un mesaj cu "Craciun Fericit" "cu ocazia Sfintelor Sarbatori de Craciun"?. Sa trecem peste.
De ceva timp, mă văd invadată de o altă găselniță de-a inspiraților urători de ocazie...nu știu de unde a apărut lozinca asta Tatulistă (vezi Mihaela Tatu- de 1875328673812 ori fumeie) cu "pentru femeia din tine"- 1/8 martie, "pentru copilul din tine" - 1 iunie, "pentru romanul din tine" - 1 decembrie, "pentru indragostitul din tine" - 14 februarie, s.a.m.d. Acuma...eu nu stiu ce duble, chiar multiple personalitati posedati voi, scumpii mei papagali neinspirati, dar in mine cu siguranta nu sălășluiesc un copil (Doamne feri'), vreo femeie (WTF?) sau ceva romanas ratacit. Ma consider o persoana completa prin tot ceea ce reprezint eu, si faptul ca sunt romanca, femeie, posibil indragostita, ocazional cu un comportament copilaresc nu necesita o asmenea departajare a planurilor.
Asadar, daca tot e sa imi trimiti un mesaj de 8 martie, nu e nevoie sa-l adresezi departamentului "femeia", cred ca nu va fi nici o problema daca mi-l voi insusi, idem cu celelalte ocazii.
Fraților, dacă pentru voi, și credeți că si pentru ceilalți, contează să arătați o formă de considerație printr-un sms sau un mail cu fel de fel de urări,măcar faceți-o intr-un mod cît mai original cu putiință ca să aibă efect, deoarece altfel nu numai că e degeaba, mai e și enervant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu