joi, 30 iunie 2011

Mare-i grădina ta, Doamne...

E plăcut să ieşi din casă. E educativ. Sau nu, dar macar e amuzant.

Se făcea că eram astăzi în veşnicul microbuz Braşov - Sfântu Gheorghe. Urcă o donşoară cu o geantă d-aia de cărat lighioane, geantă care adăpostea felina donşoarei. Urca mademoiselle în dubă, se aşează, la care o con-călătoare intră în vorbă cu ea privind geanta de cărat lighioane şi cât e aceasta de practică.
- Da, am luat-o de la magazinul X, a costat cincizecişiceva de lei, aveau şi alte modele, aveau şi în caz de câine...
STOP!
Caz de câine? cum vine asta? Cum se întâmplă un câine?Imi şi imaginez reclama:" În caz de câine cumpăraţi noua geantă X. Mai spaţioasă, mai practică, mai mirobolantă" (sau...ce ştiu eu)

Lăsăm cazurile canine şi trecem la următoarea chestiune care mi-a atras atenţia. Cobor din microbuz şi observ că s-a deschis o nouă crâşmă, ceva fără pretenţii, cât de-o cinzeacă atunci când vii de pe şantier. Şi sub numele barului era trecut numele firmei :S.C. FULL RELAX S.R.L. Oi avea eu imaginaţia bogată dar asociind numele firmei cu domeniul de activitate îmi vine în minte coma alcoolică. "Barul nuştiucum - te relaxează. De tot"

Rămânând tot la publicitate, văzui acu ceva vreme pe o pancartă, ceva reclamă la o papucătorie d-asta cu hand made shoes "Magazinul icsupicsu ...hand made shoes sinds 1898". Vă daţi seama că sinds - ul ăla se voia a fi since 1898. Pe mine ce m-a mirat este cum nu a observat nimeni gogomănia înainte de a o afişa s-o vază tot poporul.


Mare e grădina ta, Doamne şi plăcut mai e să ieşi din casă.
XOXO

2 comentarii: