joi, 25 martie 2010

Morning stories de prin 8...

De când lucrez la actualul loc de muncă mi-am format o rutină matinală, respectată pe cât posibil cu stricteţe şi rigurozitate. Cel puţin d.p.d.v. al transportului, timpul nu-mi permite devieri mari de la program, aşa că mi-am creat automatisme, drumul spre job fiind, mai mult sau mai puţin la fel în fiecare zi. Eh, la fel şi alţi oameni în drum spre treaba lor, ceea ce face ca zilnic să ne intersectăm, astfel că întâlnesc în fiecare dimineaţă feţe familiare, mereu aceleasi. Si cum se ştie că blondele au imaginaţie bogată dimineaţa (eh.bulşit) imi place sa-mi imaginez unde lucreaza fiecare, pe ce post , si cam ce viata duce.
Asa l-am "cunoscut" pe "prietenul" meu -Recuperatorul...nu, nu de credite, din ala care sta la birou si te mai suna din cand in cand sa te mai intrebe de sanatate si de banii clientului, mai degraba genul de om care te usureaza de cate un deget, ca penalizare pentru zilele restante. Mda...genul masiv, ceafa lata, usor tiganos, dubios, cu geaca de piele.Tipul de barbat cu care daca ar veni fiica-ta acasa, i-ai face bagajul si-ai trimite-o la scoala de maici. Pentru totdeauna. Recuperatorul pare suparat ca trebuie sa mearga cu mijloacele de transport in comun, motiv pentru care afiseaza o mina care l-ar face si pe Chuck Norris sa se gandeasca de 2 ori inainte sa i se adreseze. Oricum, nu cred ca Recuperatorul e ceea ce pare, din moment ce coboara mereu la statia de la reprezentanta Iveco...o fi camionagiu??? :-??
De ceva timp insa, nu l-am mai vazut. A aparut insa, un alt personaj interesant. Nikifor. Cel putin asa imi imaginez ca-l cheama. E slabut, cu nas corioiat, par negru dat usor pe spate, si in fiecare dimineata are o cafea in mana, in pahar de unica folosinta, fara capac pe care se chinuie s-o protejeze de pericolele la care se supune un pahar cu cafea, fara capac intr-un troleibuz plin de liceeni hormonosi si agitati. Privire dubioasa - check. Geaca de piele - check. Figura de interlop est european - check. Si faza tare, coboara la aceeasi statie la care obisnuia Recuperatorul sa coboare. Hmmmm...cam ciudat ca de cum a disparut Recuperatorul, a aparut Nikifor. Sa il fi inlocuit oare? Si daca da, pe ce post au nevoie ăştia de la Iveco de asemenea oameni?

Un comentariu:

  1. Jos palaria Flavia, I enjoyed reading this very much. Insist sa fie o continuare, e chair o idee excelenta sa scri despre oamenii pe care ii vezi in fiecare zi . So, please...part II ok?

    RăspundețiȘtergere